30 декември 2008

Пролог (варијанта 3)

„Во земјата на молњите, каде што боја истекува од порите на секој предмет и главната задача на комуналната служба е да ги чисти улиците од премногу бои, се роди Хијавата Кјубрик. Некој ќе го жали нашиот херој што се родил во една таква безоблична земја, но некој и ќе го слави, оти како што секој граѓанин е по закон виновен, така оној што ќе се роди невин е светски феномен. А, Хијавата не го уапсија веднаш по породување чисто заради тоа што медицинската сестра, смотана и безвезна каква што беше, ги испомеша папките па на едно бебе му шлапна две доживотни...“

Премногу влево како за почеток? Дали од напишаното можеше да се извлече заклучок за психичката состојба на авторот? Дали самиот автор разбираше што сака да каже? На страна 2147 од дневникот на Ален Корубин стои, „Каква е таа земја на молњите во која секој граѓанин е виновен?“ а веднаш потоа следи мапа на Република Меланхолија. Оваа, сигурно најчудна а можеби и најлоша верзија на романот, продолжува вака:

„Хијавата беше среќно дете, со широки бели крилја на плешките и дебел седумгодишен договор за холивудско студио. Неговите потфати во продуцентската кабина се легендарни. Кога Чарлиз Терон му ја побарала главната улога во неговиот најголем филм, хоророт ’Џуџестиот пат до Гармонбозија’, тој ни две ни три, туку се симнал до паркинг и со безбол палка и ја парчосал колата. Дамјен Хирст до ден денес го тужи по разно-разни судови за подметнување бактерија за забрзано распаѓање во неговата славна ајкула. Зошто Хијавата тоа го направил? Затоа што Хирст закаснил на фото-сесија...“

Премногу гротескно, можеби?

„...Но, Хијавата западна во вистински проблеми вечерта кога за прв пат ја сретна Кали. Тоа беше на раскрсницата кај скопскиот парламент, нешто после 9 и пол. Заради богзнае која причина, наеднаш сите семафори светнаа зелено, па четири коли влетаа комотно една во друга и во еден расцупкан балет на каросерија, стакло и оган, цел Центар екна со стравотен тресок. Хијавата и Кали беа единствените пешаци заробени во моментот, и како што екна првата експлозија, нивните погледи се сретнаа и влегоа во костец од кој досега не се излезени...“

Тука нештата стануваат интересни. „Која е Кали?“ стои во дневникот на Ален Корубин, „И зошто баш Кали, а не Шива или Хера?“ Авторот немаше одговори, но нешто го копкаше во врска со тоа што го напиша. Целиот тој запис од некаде му беше познат, како да го прочитал некогаш и некаде, или можеби, како веќе да го напишал. Се обиде да се присети на се што било кога напишал, а таму каде што сеќавањето го издаваше, се потпираше на архивите и неговиот дневник. Наоѓаше заборавени наслови од типот „Рони и мртвите черупки“, „Чернополија“, и „Деформографија“ или минијатури како:

Авион

Авионот веќе не слетува на овој аеродром. Додека ги надлетува облаците над Скопје, ќе светне како рано испилена ѕвезда и ќе се претопи повторно во синилото. Продолжува на југ, толку, крај.

Не можеше да најде ништо за Хијавата Кјубрик и Кали, ниту за сообраќајка во која две лица се сретнале, па сепак како напредуваше во потрагата толку посигурен беше дека истите тие зборови ги запишал и порано. „Дежа ву? Никако! Ова е многу повеќе од тоа,“ напиша во дневникот.

29 декември 2008

Anubis' Black Christmas Micromix


Симни тука...

  1. Angelo Badalamenti – The Black Dog Runs at Night
  2. Miranda Sex Garden – In Heaven (Lady in the Radiator Song)
  3. Tom Waits – What’s He Building
  4. Einstürzende Neubauten – Sand
  5. Test Dept. – Movement I. Pledge
  6. :zoviet*france: Gote
  7. A Hawk and a Hacksaw – For Slavoj
  8. Tom Waits – Kommienezuspadt
  9. Barry Adamson – Alfred Hitchcock Presents
  10. Angelo Badalamenti feat. Jimmy Scott – Sycamore Trees
  11. Cinematic Orchestra – Drunken Tune
  12. Ratatat – Shiller
  13. Clinic – Distortions

Ноктурна



...го барав патот низ дрвјата, не кон Авенија на Хероите туку кон Водњанска, иако знаев дека сите мои напори се попусти: кај да е, морав да налетам на автопатот, а тој секогаш ме води назад, кон челуста на Кали...

25 декември 2008

...најтажната музика на светот...



...каде и да одев, нејзиниот повик ме следеше, црвче што влегло во моето десно уво и гризе гладно по моите сеќавања...

23 декември 2008

Пролог (варијанта 2)

„Не обрнував внимание: така паднав од мојот трон. Еден ден бев зеница во окото на Анубис, Челзи насмевка од уво до уво, наредното утро бев 6 години постар, мешест и огорчен до срж. Што се случи измеѓу, не ми е јасно, ама во некоја точка мора да сум скршнал од патеката. Во моменти на луцидност како да се присеќавам на нешто, име или лице кое можеби ми има згрешено, а можеби се обидело да ме предупреди за претстоечкаа опасност, но тие момети брзо одминуваат, и јас останувам збунет и затекнат во мојата ситуација. Кога се ќе се премота и пресече, сигурен сум само во следното: не можеше да испадне полошо...“

Оваа верзија продолжуваше со опис на три исклучително безуспешни обиди за самоубиство, и никогаш не стигна до третата страна. Ален Корубин беше цврсто решен да напише фикција, не автобиографија, а напишаното беше премногу фактографско за свое добро. По осмиот или можеби деветтиот роман секако ќе објавеше дело базирано на неговиот дневник, во кое ќе беа вклучени и сите минати и идни самоубиства, но се уште беше на нула и затоа не веруваше дека некој би се заинтересирал за неговата животна приказна. Затоа почна одново и овој пат доби нешто вакво...

Во метрото



Одвреме навреме, кога Кали не беше дома да ме проверува, ќе го фрлев мобилниот во некој забутан ќош и ќе се прошетав до најблиската метро станица. Ова особено сакав да го правам ноќно време, околу полноќ, пред да ја затворат станицата. Чистиот шумски воздух што ми ги полнеше градите за време на прошетката (живеев на раб од шума) умираше на влезот од загушливото метро, оставајќи ме сам со голите стерилни ѕидови на подземната градба. Со исклучок на утринските и попладневните часови, станицата беше секогаш речиси празна, а ноќно време, додека се шетав низ неа бев убеден дека нема никој друг освен мене. На некој начин, имав ментална врска со неа - таа беше безлична и сама, исто бев и јас - што во тоа време претставуваше не мала утеха. Понекогаш, шетајќи се низ нелогично извиените тунели на станицата гледав издолжени сенки што за миг се распламтуваа како торнадо а потоа исчезнуваа; бев убеден дека тоа е некаков знак што метрото сака да ми го прати, а како што дознав некоја година подоцна, бев во право.

20 декември 2008

Kubrick Is Not Dead Micromix


...he's resting.

Симни тука...

  1. John Cage – Part Four (to End)
  2. CocoRosie – Lyla
  3. Boris – Farewell
  4. Can – Sing Swan Song
  5. Amon Düül II – Yeti Talks to Yogi (improvisation)
  6. Liars – Drum and the Uncomfortable Can
  7. Goblin – Witch
  8. Om – At Giza
  9. The Residents – The Festival of Death
  10. Bauhaus – Severance (studio version)
  11. Dungen – Samtidigt 2
  12. The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble – Adaptation of the Koto Song
  13. Death in Vegas – Dirge
  14. Throbbing Gristle – Whorle of Sound
  15. Clock DVA - Non

Змејот



...врескав и врескав во себе...
...но Тие слушаат ама баш се...

17 декември 2008

Тест Карта



...понекогаш, кога Хијавата гледаше кон небото, се што можеше да види е ТВ тест карта...

Пролог (варијанта 1)


„На почетокот беа Дилан Дог и Стивен Кинг. Сериозно. Се шетаа бавно низ густата германска шума, облеани со полна месечина, вампири од лева страна, врколаци од десна, и климаа со главите како мисирки пред 4-ти јули. Немаше некоја причина во нивниот тивок чекор; стапките се редеа една по друга, втиснувајќи се длабоко во ровката шумска земја, пригмечувајќи понекој заскитан црв...“

Вака почнуваше една од многубројните верзии на романот што Ален Корубин никогаш не го заврши. Во оваа верзија ниту Дилан Дог ниту Стивен Кинг не беа оние славните Дилан Дог и Стивен Кинг, туку обични сметководители што сосема случајно се именувани така. Планот на Ален Корубин за оваа верзија на романот беше да ги воведе овие ликови на самиот почеток како иронична досетка наменета за фановите на хорор литературата за подоцна, во самиот расплет, да ги претвори во deus ex machina. Но, како што се разгрануваше дејствието, и Дилан Дог и Стивен Кинг се изгубија во позадината, а нивниот автор заборави што сакаше да каже. Во друга верзија на романот, Ален Корубин почнува вака...

16 декември 2008

Дамата во радијаторот



Се сеќавам... Зеа ми кажа еднаш, „Кога си сам, ќе ме најдеш во радијаторот,“ и јас помислив, „Не... не сакам да бидам тој лик... не во тој филм“... но, неколку години подоцна минав цела вечер крај радијаторот, чекајќи ја...

Je Suis Normal Micromix


Симни тука...

1. Nini Raviolette - Je Normale
2. Naked City - Slaughterhouse - Case Sequence
3. Acoustic Ladyland - Ludwig Van Ramone
4. Bark Psychosis - From What Is Said to When It's Read
5. The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Pearls for Swine
6. Fuck Buttons - Sweet Love for Planet Earth
7. Fantomas - Twin Peaks: Fire Walk With Me
8. Nick Cave and the Bad Seeds - Watching Alice
9. Coil - Box Theme
10. Fantomas - Rosemary's Baby
11. Sunn O))) - Masks the Aetmospheres
12. Earth - Omens and Portents II: Carrion Crow
13. Do Make Say Think - Bound to Be That Way
14. Acoustic Ladyland - Salt Water (Scott Walker Mix)
15. Naked City - Asylum
16. Johnny Teupen - Minikillers II

Melancholia Micromix


Симни тука...

  1. Skinny Puppy – Splasher
  2. Liars – Sailing to Byzantium
  3. Burzum – Rundgang um die transzendentale Saule der Singularitat
  4. Tangerine Dream – Sequent C
  5. Portishead – Threads
  6. Sunn O))) + Boris – Akuma No Kuma
  7. Neurosis – A Sun That Never Sets
  8. Radiohead – Melatonin
  9. Deerhunter – Twighlight at Carbon Lake